Jornada per a la internacionalització- 1ª Part
El proper 26 de novembre tindrà lloc a l’Auditori de Cornellà una Jornada per a impulsar la Internacionalització de les empreses del territori. La jornada constarà de dues parts:
- Una primera part informativa/formativa coordinada per la Cambra de Comerç de Barcelona
- Una segona part que consistirà en un Esmorzar/Networking guiat i dinamitzat, en taules de 8-10 comensals.
Dirigit a: Empresaris i càrrecs directius amb vocació internacional (amb poca o cap experiència), consultors especialistes per àrees geogràfiques, operadors logístics i altres empreses relacionades amb la internacionalització.
Objectius de la primera part:
1.- Conèixer quin és el procés a seguir per a la internacionalització d’una petita i mitjana empresa de productes i/o serveis.
2.-Conèixer les tendències dels mercats internacionals en els propers anys.
3.- Conèixer el mapa de l’oferta de suport a la internacionalització a Catalunya.
Objectiu de la segona part:
Conèixer d’una manera distesa (esmorzant en taules de 8-10 persones) i guiada (taules dinamitzades per tècnics del Centre d’Empreses), contactes d’interès segons les necessitats reflectides al qüestionari d’inscripció.
Programa 1ª part: (assistència gratuïta)
9:00 a 9:30 Acreditacions
9:30 a 9:40 Benvinguda
9:40 a 10:15 Ponència a càrrec d’Elisabet Coll-Vinent, directora del departament internacional de la Cambra de Comerç de Barcelona: “Guia pràctica per sortir a l’exterior amb èxit”
10:15 a 11:10 Taula Rodona:
– Expert en Amèrica Llatina: Sra. Isabel Estany, responsable de l’àrea de Llatinoamèrica del Departament Internacional de la Cambra de Barcelona – Expert en Àfrica del nord: Sr. Jaume Estruch – Expert en Comerç Exterior, Sr. José Antonio Martínez Cobo de Caixabank – Cas d’èxit: Sr. Rafa Mascaró, com a Export Area Manager de l’empresa NOFER
11:10 a 11:20 Torn de Preguntes
11:20 a 11:30 Pausa i sortida dels assistents que no realitzen el networking.
Programa de la 2ª part: (20€/assistent)
11’30h – 11’40h Explicació del networking
11’45 – 12’30h Esmorzar-Networking: taules de 8-10 persones, prèviament organitzades pels tècnics del Centre d’Empreses, en funció de les preferències dels assistents. A cada taula hi haurà un dinamitzador per a què cada assistent tingui l’oportunitat de conèixer a la resta.
Les taules s’organitzaran en funció de les respostes als apartats “Què busques” i “Què ofereixes” del formulari d’inscripció.
12’30h – 13’30h Networking lliure entre els assistents.
Inversió: 20€ per persona i inclou l’esmorzar (IVA inclòs)
Per a qualsevol dubte, truca al 93.474.80.42
NOTA: Recorda que si ja t’has inscrit a algun dels nostres seminaris, ja tens creat un usuari i contrasenya que automàticament s’envia al teu correu (mira a la teva bústia d’entrada o correu no desitjat).